FredagsKväll!

Då va de dags för en lugn helg för min del då jag jobbar hela helgen.
På ett sett bra då jag faktiskt sparar pengar, men är ändå en hel del sugen på utgång för de. men som sagt får stanna hemma ikväll o vara en duktig flicka!
Så sitter faktiskt på rummet o kolla let´s dance, Mamma o pappa ville se På Spåret så valde att sätta mig själv o kolla på min tv!

I övrigt har jag varit på stan med Simone, vi va på Holmgrens o fikade o snackade massa skit. här bjuder jag på en mycket roligt Konversation!
(Vi snackade om att åka utomlands)
Jag: Jag vill inte åka till Aiya Napa ialla fall
Simone: Nee inte jag heller!
Jag: De är ju bara massa turkar där jue...
Simone: hahha , vad skulle dom göra dom där?
Jag: Hallå? Aiya Napa ligger i Turkiet
Båda: ASGARV! hahahhaha

Som sagt va rätt kul!....

Nee nu ska jag fortsätta ha tråkigt medans alla där ute roar sig-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0