Frööken Flitig!

Sitter nu hemma o vid köks-ön o njuter av en välförtjänt kaffe latte efter 8 timmars hårt arbete.
Eller okej hårt o hårt kan jag inte påstå att de va direkt för hade "lååång" öppet dvs öppet frukosten ända till halv 12..I vanliga fall har vi öppet till halv 10, men eftersom de är röd dag dag så hade vi öppet som en Söndag.
Så hur som helst denna kaffen va välförtjänt!

Men bara för jag e hemma ska jag inte sluta arbeta, tänkte överraska Eva med att göra en ny pärm med alla våra viktiga papper i samt byta ut registret o så då de är väldigt slitet. Vi har nog haft samma pärm sens jag började jobba där ,vilket va sisådär 2 år sedan.haha.
Men först ska jag dricka upp min kaffe o läsa lite bloggar..de e de jag brukar roa mig med såhär om dagarna när jag inte kan börja träna pga min jävla förkylning, men de börjar bli bättre så kan förhoppningsvis träna på Söndag. Då kommer jag skriva rätt mycket om träningen också.

Nee nu ska jag läsa igenom allas bloggar, sen blir de yttligare lite arbete, OUPPS, nu fick vi visst gäster...borde nog vara lite social en stund!
Hoppas ni haft en bra dag hittills, skriver mer sen

//with Love Stinaaa

Frööken flitigt är i farten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0