Lill-Lördag!

Dåligt av mig att inte blogga igår, jag vet-.- Men jag va skit trött efter jobbet, skippade t.om träningen igår! men somnade jätte tidigt vilket iofs va väldigt skönt men som sagt dåligt av mig o ber så hemsk mycket om ursäkt mina trogna läsare:)<3

Idag har jag jobbat, slutade redan halv 12, fick skjuts hem av min chef, som ändå kör detta hållet. Snällt! blev att springa in i duschen, göra sig iordning och vidare till AF där Saluhallen hade möte. Lät faktiskt väldigt intressant och kan verkligen tänka mig att jobba där, men beror ju helt på hur mycket timmar jag får med tanke på att jag har ett jobb där jag får iaf minst 2 jobbdagar i veckan men brukar bli fler jämt:P.
Sprang lite på stan efter mötet, köpte ett linne, ett par svarta shorts o strumpbyxor! Verkligen något jag behövde! "kanske inte" men kan verkligen inte låta bli att shoppa. men bara småsaker(A)

BILDER KOMMER SEN !:D

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0