Modeblogg,Men jag då?

Sitter hemma, borde städa rummet snart..Men har mycket tankar i huvudet..Nästan för mycket på en och samma gång, jag borde tänka mindre göra mer.
En grej jag funderar på är Modebloggare...Vad ska man egentligen skriva om för att bli en riktigt modebloggerska. Jo givetvis om mode men jag har så svårt att fomulera mig. Jag skriver liksom inte bara om mode, Jag älskar dock de men vill liksom ha en allmän blogg som är rolig att läsa för alla men samtidigt va en modeblogg, hm...komplicerat....
Har ju börjat få lite fler besökare vilket jag tycker är skit kul, tack alla som läser , Kärlek till er! Men kan ni läsare inte ge mig lite tips på vad ni egentligen vill läsa...Ni får ju uppdateringar om de jag shoppat, outfit:s o sådana bra grejer jag vill dela med mig av, men kom gärna med fler förslag!

Kommer ett lite roligare inlägg senare med bild!

LOVE //S

Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2011-01-04 @ 14:54:42
URL: http://gustafsson.blogg.se/
Postat av: Stina Svarar:

Tack för de:)

De ska jag göra med en gång :)

2011-01-04 @ 15:04:06
URL: http://stinahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0