Något saknas...

förlåt för att jag varit dålig på skriva idag, men sov till 12 o sen gick jag upp åt frulle o gick o tränade(Mage,Ben & Rumpa)så har inte hunnit sådär super mycket idag. Men ändå hunnit med att vara flitig o spenderat en timme eller 2 på gymmet.
Har även varit i affären köpt lite kosttillskott samt lite grejer mamma o pappa behövde.
Nu sitter jag hur som helst på rummet lyssnar lite på min nya favorit Jay Smith som jag nämnt tidigare, den killen har en sjukt fantastisk röst.Där kan ingen säga något annat.
Mamma o jag gick nyss igenom papprena om skolan jag funderar på att börja plugga i Göteborg, men ja jag måste fundera ett tag till o kanske behöver läsa ett par kurser på komvux innan jag kan börja. Som sagt vi får se lite men lovar att uppdatera er om vad som händer o vad jag bestämmer mig för att göra...

Kan passa på att berätta lite om gårdagen också, Den va fantastiskt kul, även att de va sjuktligt lite folk så hade jag kul som fan. Tack simone för du gjorde kvällen awesome o fick mig att tänka på massa bra saker, de va precis vad jag behövde då de hänt allt för mycket grejer de senaste veckorna, som jag fort. har svårt att släppa men är påväg att göra helt. De va som jag skrev i ett tidigare inlägg som en vän sa till mig: Slösa inte dina tårar för honom, låt istället han gråta dem sen när han inser vilken underbart vacker person han förlorat!

Ne nu ska jag dricka upp min smoothie o äta upp min kellogs K kaka!
IFRÅN DAGENS TRÄNING:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0