SöndagKväll!

Nu har jag tid att slänga in ett litet kort blogg inlägg.
Har haft fullt upp idag, började med att jag o Simone tog en fika på fyra kök, blev en smarrig skagenbaguette, underbart gott! Blev givetvis lite spring i affärer också.
Hade även full koll på alla människor runt omkring mej då jag efter fredagens förföljelse tror att jag blir förföljd hela tiden numera vilket faktiskt är förståligt.
Jag känner mig som en rädd liten flicka, o tänker på vad som kunde ha hänt.
Blev ju inte bättre när jag fick syn på dagens fruktansvärda rubrik i barometern..Då de tydligen har skett en våldtäkt inne på Bistrobars toaletter, Alltså jag undrar vad de är för sjukt folk som lever i denna värld. Blir så fruktansvärt jävla förbannad.
Jag tycker fruktansvärt synd om denna tjejen som blev utsatt för detta, fy fan vad jag lider med henne, o de aset som gjorde de han önskar jag all olycka på denna jord

LÄS MER HÄR
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/article2262833.ece

Usch vad förbannad jag är!!!
KILLAR ÄR SKIT, NI ÄR SKITSTÖVLAR!!!..Men absolut inte alla.

Min kväll avslutades på ett trevligt sätt med trevligt sällskap :) tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0