Träningspass!

Kom precis hem efter att ha kört ett hårt träningspass på gymmet.
Idag fokuserade jag på Triceps, Biceps o rygg samt några enstaka maskiner på bröst.
Började hela träningspasset med 2 km spring på löpbandet o avslutade träningspasset med 1 km...De är helt klart de bästa , då känner man verkligen att man kommer igång/varvar ner,
Men sen körde jag lite olika maskiner , märkte att jag ökat vikten på rätt många också så de går ju åt rätt håll iaf:).

När jag kom hem hade mamma lite efter träningsmål klart, blev:
-Fibrer knäckebröd med Keso o tomat
- Advokado
- Te
- Juice
De va mycket gott, för de är viktigt att äta efter träningen! O att äta nyttigt är ännu bättre.
Nee nu ska jag fortsätta lyssna på Jay Smith-Here Without You <3, Den passa in väldigt bra just nu i dessa deppiga tider, o jag som trodde 2011 skulle börja bra:/....SUCK!
//S
Min tränings outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0