Träningsvärk

Som jag nämt i tidigare blogginlägg ska jag troligen börja plugga till Personligtränare till hösten, vilket jag ser fram jätte mycket emot ifall drömmen går i uppfyllelse.
Så har ju börjat hård träna nu för att återigen komma i ordentlig form. Tränade i Måndags, körde ett rätt hårt pass o nu har jag en sjuk träningsvärk, De går inte beskriva smärtan i benen, speciellt i insida lår o rumpa:/ Ser ju ut som en enbent ko när jag går ungefär. haha.
Men trots träningsvärken ska jag ikväll orka bege mig bort till gymmet för åter ett pass att köra ordentligt på. Idag blir de träning av Triceps,Biceps, Rygg o Mage. Samt springa 2 km på löpbandet.
Som ni märker så ska Jag försöka skriva väldigt mycket om träning, kost o hälsa i min blogg framöver då de intresserar mig en hel del. Ska försöka få till någon grym header också.
Men ändå ska jag fortsätta skriva om vad som händer i min vardag, mode o allt annat jag skriver om som intresserar er. Jag lovar ska aldrig svika er!
Men ett eller ett par inlägg om träning , kost o hälsa lär de dyka upp per dag i min blogg framöver.

Dagens tips: Att blanda träning o bantning är ingen bra kombination. Men att blanda träning o viktminskning! Glöm inte att de är tillåtet att unna sig en lite godisbit då o då, men sätt upp regler för dig själv.
Och ska du gå ner i vikt gör de inte genom att sluta leva, gör de på ett bra o ett värdigt sätt , ta hjälp av någon som peppar dig till 100 %, du får unna dig en godisbit en fredag eller lördag. De är inte de du blir tjock av utan de är om du inte ta hand om din kropp o äter fel.

Biffen själv:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0