Båtutflykt!

Hejhå!
Lördag eller snarare lördag kväll. 
Har haft fullt upp hela dagen med båtutflykt, bad ,sol. Hade hand om Agnes hela dagen då mina värdföräldrar var borta hos ett par goda vänner. Så började redan vid halv 10 med att bada, fy tusan vad kallt det va, sedan blev de upp i solen o värma sig ett par timmar så medans jag låg o jobbade på färgen roade Agnes sig med att spela abduction på min mobiltelefon, lättroad! För det satt hon o spelade ett par timmar.
Vid 12 tiden gick Truls(Agnes bror) o Kristian(kompis till truls) o handlade lite frukt till vår båtutflykt vi åkte iväg på så medans de handlade förberedde jag o Agnes picknick korgen med nötter, kex, frukt, Farris,saft o annat gott.
....Utflykten blev lyckad o vi var ute ett par timmar, härligt var det o jag badade hela 2 gånger! Rekord.
När vi va tillbaka blev det lunch, Grillade kyllingvingar! Gott vill jag lova. Efter maten blev de ett besök i affären o sedan lek med Agnes till föräldrarna kom hem.

Tja det är väl så min dag sett ut i stora drag. Här kommer en passande bild på vår picknik korg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0