Bitter....

Om de bara kunde sluta regna så skulle jag blii jätte glad!
Tänk er att det öser ner regn o sen tänker ni dubbelt så värre än vanligt. Ungefär så mycket regnar det här. Fy fan!
Jag behöver handla mat, men affären ligger alldelles för lång bort för att orka ta sig ut i det här vädret. Men har 2 timmar på mig innan den stänger för dagen så håller tummarna att ovädret snart lugnar ner sig, åtminstonde lite!
Yeeees! Nu lugnade det ner sig, men verkar öka igen...DÖ väder DÖ!!!

Nej ska inte vara så jävla bitter. Snart dags för en kopp kaffe känner jag, och lite mys framför tv:n kallar också! Helt okej måndag ändå med rätt lite jobb o mycket fritid. Så vill man att de flesta arbetsdagar ska se ut, eller vad säger ni?
Har bakat muffins tillsammans med Truls o Agnes idag också, gick fruktansvärt bra o tjohej vad goda o fina de blev.
Nee nu börjar vädret bättra sig dags att ta på sig gummistövlar " som jag inte har" o bege sig för att handla lite mat.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0