Dåliiigt väääder...

Sliten, riktigt sliten..Ni vet sådär sliten så ni inte riktigt vet vad ni ska ta vägen!
Vädret här suger idag, stenhårt..Regn, blås o nästan stormbyar. Inget vidare ska jag säga er.
Började dagen klockan 8, påklädning..städ..disk. Äntligen färdig! Tänker då inte göra mycket mer vettigt idag, får hoppas jag är ledig resten av dagen, skulle vara både skönt o välbehövligt.
Funderade ett tag på att springa ner till affären, den ligger bara 3 minuter härifrån. Men har verken några bra skor eller någon lust att ge mig ut...

Nej bäddar ner mig igen o lyssnar på vår allas älskade PLURA!

Du e den ända jag tänker på,
Den ända jag vill ha, men aldrig kommer få!
Du är dålig, alldelles för dålig för mig. Lek vidare o låt mig vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0