Fredag.

Hinner slänga in ett litet blogginlägg innan jag börjar jobbet.
Sista arbetsdagen för denna veckan. Skönt med lite helg, men hade varit ännu skönare med helg om vi hade blitt lovade fint väder. Men ikke de, enligt yr.no ska de bli kjempe trist o regna konstant tills på Söndag "stor suck"..
Har iaf varit här snart halva tiden, känns bra. 1 ½ vecka återstår innan jag åker tillbaka till Lysaker för lite trädgårdsarbete o sånt trist de sista veckorna innan jag flyttar hem. Njuter av tiden här i Grimstad en hel del vill jag lova!
Vet inte vad för arbete som väntas idag, men blir nog lite tvätt, stryk o sådant inomhusarbete med tanke på att det regnar, regnar o regnar ute.
Ska passa på att springa till affären en runda senare också o köpa massa laktos produkter, har ju mina misstankar om att jag gått o blivit laktosintolerant vilket inte är sådär jätte kul.
Men that´s life.

Dags att springa upp till huset o se om det behövs göras någon nytta! Hoppas verkligen inte jag behöver städa, då dör jag. haha!
Puss o Kärlek♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0