Hääärlig Tisdag!

Har precis varit ute på en pw på 1 km samt hunnit med att handla krem fløte som jag ska ha till middagen och så har jag hunnit få i mig lite lunch. Blev stekt ägg o bringbear, påtal om bringbear så kom min värdmamma hem från affären i förmiddags o hade köpt en hel ask med färska sådana till mig, då blir man glad. RIKTIGT GLAD!
övrigt....

Är förbaskat trött på att vara här i Grimstad när det är så fruktansvärt dåligt väder. Finns absolut inget roligt man kan göra på sin dötid då
Hade hoppats på att kunna ligga ute och steka lite idag men ikke de, solen ville inte visa sig idag heller. Imorgon lovas det finare väder, håller tummarna att yr.no för en gångsskull har rätt...
Dagar som denna är jag hellre i Oslo!
Annars, Dagen har gått bra so far. Har inte behövt göra sådär jätte mycket som alla andra dagar då jag varit här, vilket på ett sätt är väldigt skönt! Ska ta vara på detta så mycket som det bara går, för jag kommer nog aldrig någonsinn mer ha ett så pass bra jobb där jag kan bestämma över mina arbetstider väldigt fritt o tjänar väldigt lätt förtjänta pengar. Sen finns det givetvis de dagar jag får slita ihjäl mig på, men här i Grimstad har jag inte behövt till att göra mycket nytta vill jag lova.
Började klockan 10 o slutade klockan 13, 3 timmars arbete kallar jag en bra arbetsdag! Håller ni inte med?

PW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0