Inget internet?!?:/

Norgebloggen är tillbaka!
Dåså, Måndag...
Dags att återvända till verkligheten o allt som har med jobb att göra. Hade som sagt gärna haft semester ett par veckor till men inte länge kvar till jag flyttar hem på riktigt så ska bita ihop o stå ut 1 ½ månad nu. Blir kanske t.om hemflytt tidigare allt beror på vad min värdfamilj vill och tycker:)
Så så vad har jag gjort idag?
Tja, började dagen med en rejäl sovmorgon till halv 11, uppstigning, lite tårar, dusch och sedan begav jag mig bort till CC för att fixa med det trådlösa bredbandet inför Grimstad resan på Onsdag. Men tydligen kostade de 1199:- o en bindningstid på 12 månader kände jag inte heller direkt för så blev adjös med det hem och deppa o försöka lösa problemet, vilket jag inte lyckats med ännu så än sålänge ser det ut så att jag blir utan internet i 2 eller 3 veckor dessvärre. SUCK!
Men kom på den smarta tanken att jag faktiskt får gå o köpa mig något roligt dataspel att nöta där uppe på min fritid för annars lär hemlängtan stå högt då jag inte kan ha kontakt med någon i världen där ute!
Har även hunnit med lite ogräs rensning, tvättning, strykning, o iordningplock! Även packat , lever som sagt i en resväska under tiden i Grimstad.

Men håller bloggen uppdaterad tills på Onsdag, sen får vi se om jag lyckas lösa mitt internet problem annars är jag åter någon gång...Ska ju tillbaka till huset hur som helst efter ett par veckor där borta så kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är väldigt tomt här hemma..

2011-07-11 @ 17:59:45
Postat av: Stina Svarar:

Väldigt tomt här också hjärtat:( Saknar dig massor!<3

2011-07-11 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0