Segelbåt.

Att jag ens kan klaga. Jag har nog helt klart det bästa au pair jobbet man kan ha o helt klart världens bästa värdfamilj!
Började dagen klockan 10 med att fixa frukost till Agnes o Thea, fixa lite i trädgården o plocka ur diskmaskinen. Sen fick jag lite tid över att göra vad jag ville på , så passade på att lägga mig på motorbåten o sola medans jag passade på ungarna som badade. Runt 12 tiden kom K-H hem igen o frågade mig om jag ville hänga med familjen ut på en segeltur och de ville jag ju givetvis mer än gärna. Så vid 1 tiden begav v oss iväg och spenderade de närmsta timmarna på Räkor, Vitt vin , Frukt, Sol och bad. Även lite segling för min del också då Jens gav mig den stora äran att få styra "Nefetiti" dvs segelbåten, och de va nog bland de roligaste jag gjort, för båten är extremt stor och det va häftigt!
Kom tillbaka hit vid 5 ungefär o då fick jag sluta för dagen. Så jag kallar denna Torsdag för en fantastisk arbetsdag precis som alla andra dagar har varit hittills.

Imorgon- Söndag väntas skit väder så kommer nog bli rätt sega dagar för finns inte så mycket att göra då tyvärr. jag är ju ändå på en av Norges finaste skärgårdar!
Dags för duschen, kom precis in efter en härlig PW i mina Easytone skor samt ett hårt styrkepass!
Kärlek♥
Värt att nämna också är att jag fick min feta löön idag också o har då samanlagt jobbat 17 dagar förra månaden.
Jag tycker om att ha betald semester! Underbart =) Kommer aldrig ha de riktigt såhär bra igen.

Bildbomb från Segelturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0