Sorg.

Vill tacka alla underbara vänner o bekanta som hört av sig efter det som hände i Fredags efteermiddaG!
Även att jag inte är drabbad eller inblandad så befinner jag mig i landet det fruktansvärda hände, i landet som är i en sådan enorm sorg . alla i Norge har blivit drabbade av det som hänt. Det är helt förfärligt enormt förfärligt.
Imorgon klockan 12 håller vi en tyst minut föör de omkomna,inblandade o drabbade.

Jag har tappat glädjen över att vara här, det är inget roligt äventyr längre o min sista tid i Norge kommer vara full av sorg istället för full av glädje o underbara minnen. Tyvärr!
.
Passande bild...Vi fortsätter hålla flaggan nere på halv stång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0