@ Train ..För sista gången ;)

Sitter på tåget mot Göteborg för sista gången, är framme om 2 timmar ungefär, sen har jag en timmes väntetid innan det är dags att hoppa på bussen som ska ta mig hem till Oslo.
Blandade känslor som vanligt, men samtidigt känns det lättare än förra gången då jag faktiskt vet att om 7 veckor dvs 1 ½ månad flyttar jag hem igen.
Dessa sista veckor ska jag försöka njuta så mycket som möjligt o ta vara på tiden hos värdfamiljen.. 7 veckor går snabbt, låt mig hoppas det ialla fall.

I övrigt vill jag tacka alla som har gjort min 2 ½ veckas semester till den bästa! Jag har haft riktigt riktigt roligt och verkligen hunnit ta vara på tiden med allt o alla jag velat träffa.
Sol o bad har jag fått gått om och känns surt att åka ifrån allt strandhäng med underbara vänner, alla härliga utgångar ja allt som har med sommaren i Kalmar att göra helt enkelt. Men jag kommer tillbaka o det kommer fler utgångar, mer strandhäng . Jag Hinner Jag Hinner!
Bild bomb från Kalmar vistelsen kommer senare i eftermiddag!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0