Busstur!

Sitter på bussen påväg mot Göteborg nu!, ska bli galet skönt att komma på svensk mark igen efter att inte har varit de på ett bra tag.
Har åkte ett litet tag nu, och tack vare busschaffisen kommer jag hinna med mitt tåg sen , då han kunde massa genvägar så vi slapp världens längsta bilkö vill jag lova. haha.Så äntligen ute ur Oslos storstadstrafik.....
Annars händer väll inte så mycket, vilket det inte brukar göra på en buss, regnar ute så igen kul att kolla ut heller...
Åt nyss tonfisksalladen jag hade med mig, gott och mättande! har en marabou-Strawberry/cheesecake choklad som ligger o väntar på mig också, den är galet god för er som inte har smakat! Tipsar..
Känner att jag inte får något vettigt sagt, uppdaterar lite senare under bussresan när jag kommit in i Sverige, eller senare när jag kommit fram till Skövde.
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0