Dööööööd!

Städningen är klar för idag, blev klar för ca en timme sen men har lagat lite mat o duschat nu emellan.
Va extra tungt att städa idag, har ingen anning varför, kanske för att det är så förbaskat tråkigt? tja, antagligen...Men nu är det skinande rent ialla fall!
Ska snart börja med maten tänkte jag, ska laga rotmos o köttfärsbiffar är tanken som ska vara klart runt ca halv 5. Helst vill jag bara lägga mig ner o drömma mig bort om hur bra allt kommer bli där hemma, men ikke de får vänta yttligare 2 dar till...
Imorgon väntas den sluttampen på städningen så att säga, riktigt mycket som ska göras imorgon så därför tänker då jag ägna hela kvällen åt att packa. Hoppas även på att få vara ledig ikväll då jag vill hinna med ännu en PW men chansen är inte så stor att jag är det, tyvärr!

Har inte så mycket mer vettigt att bjuda på, Tanken var att en bild på min fina outfit skulle vara här men då batteriet på kameran dog o jag inte orkade plocka fram laddaren så fick de helt enkelt blii tomt!
Hoppas det är okej ändå ;)..

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0