Frukt är de bästa jag vet!

Torsdag och 4dje dagen denna veckan det regnar, har regnat precis varjedag med undantag igår mitt på dagen då solen faktiskt sken.  Men idag e de något extremt, och de ska regna hela dagen oxå-.- Behöver bege mig bort till CC o köpa hårspray, lösnaglar, smycken o batterier inför "bal"resan till Skövde. Åker ju 17.15 imorgon o innan dess ska jag städa hela huset, så inte en chans att jag hinner imorgon. Jag får helt enkelt bege mit ut i regnet om de nu ska fortsätta. Suck!
Men innan dess ska jag stryka mängder av kläder som ligger i strykhögen o väntar på mig, har även hunnit med att packa, städa hall,tvättstuga o trappor, rengöra fönstret bakom växterna o tagit en timmes extra sömn, så har redan hunnit med rätt mycket.

I eftermiddag ska jag inte göra så mycket, maten ska vara klar halv 5 och ikväll kommer Jonathan hit, så blir möta hononom på stationen vilket innebär en extra powerwalk.
Lär ju bli dåligt med träning i helgen därför har jag istället kört hårt nu Månd,Tisd,Onsd,Torsd. Och givetvis imorgon också! Och vill nii veta? Jag har klarat en hel veckan utan att äta de minsta lilla av sötsaker! suget finns inte ens där! Underbart bra!

Kärlek ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0