Full resväska!

Nu är allt nästa klart, nu är det bara 3 små tröjor som ska strykas men dom måste torka ordentligt först. Annars är allt annat klart, helt klart!
Känslan går inte att beskriva efter att städat ett stort jävla hus i 3 dagar nu...Att det äntligen är över...äntligen! O det va sista gången detta huset städades på väldigt lång tid då jag ska direkt till Sommarhuset när jag kommer tillbaka från semestern. O att veta de känns ännu bättre.
Hur som helst, nu sitter jag barnvakt, så småplockar lite med grejer jag ska ha med mig hem, funderar lite på om jag ska packa ut något från resväskan då den är för jävla full....Ska liksom lyckas få med mig grejer tillbaka...SUCK! Men nej jag måste ha med allt, så inte ett plagg till kmr åka ur, har redan tagit ut allt för mycket!

Har inte så mycket vettigt att skriva, känns mest som jag flummar igenom ett onödigt inlägg som vanligt. Så nästa gång jag uppdaterar sitter jag på en buss påväg till Sverige!!
Hörs imorgon eftermiddag!
Kärlek ♥


Full resväska....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0