Helt jävla lycklig..

Helt jävla galet är det!
Lyckan som är inom mig går inte att beskriva, imorgon är jag påväg hem, påväg till alla mina underbaraste där hemma och på Fredag fyller jag 20...Allt e väldigt bra just nu!
Har genomfört alla dagen sysslor, har bara stryk o mangling kvar nu. Ska alldelles strax slänga in lakanen i torktumlaren o sedan bege mig till affären för att köpa lite resemat typ frukt o Yoggi!

Imorgon tror jag inte jag kommer ha tid till att blogga förrens jag sitter på bussen. Har nämligen en hel del som ska hinna göras innan jag åker så räkna med uppdatering först på eftermiddagen runt halv 3 kanske.
Men bloggar givetvis mer ikväll om jag hinner, vilket jag lär!
Så nu vet ni de också, nu är tvätten klar , dags att fortsätta arbeta men först affären!
Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0