Imorgon smäller de!

O så va Agnes iväg skickad sista dagen till skolan innan sommarlovet startar o jag har precis fått i mig lite frukost.
Tänkte strax sätta igång med städningen av föräldrarnas sovrum samt byte sängkläder,tvätta dessa,mangla, byta handdukar o slänga alla sopor.
Mycket som ska göras idag också men sluttampen nu innan morgondagen. För imorgon tänker jag bara städa av köket o badrumen innan jag tänker bege mig hemmåt för lite semester.Läängtar!!!

Kan ju säga att jag önskar mer än allt annat att jag satt i bilen tsm med min underbara familj just nu som är påväg till Sthlm för FooFighters konsert. Tanken från början va att jag skulle hänga med men eftersom jag dessvärre inte fick ledigt  en dag tidigare så blev de ikke så, men hoppas dom får en kanon dag/kväll även utan sin dotter;)
Nää dags att sätta igång så hinner jag kanske bort till CC en sväng o köpa födelsedagspresent till Pappa som fyllde år i Lördags. Ska handla lite mat också för pannkakor o tomatsoppa är beställt idag!

Hörs senare, Kärlek♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0