Lördag, 5 dagar kvar!

Lördag!!!!
Trött som ett får... Ännu tröttare på att vädret verkligen är kasst... Hoppas inte de börjar regnar till jag ska bege mig ut och in till Majorstuen!
Kvällen bjuder på Sushi o mys med mina fina flickor Sandra o Emilia ska bli super trevligt, blir en liten slags (Hejdå innan semestern) kväll!
Skulle begett mig in till stan för lite shopping nu innan hade jag planerat men känner mig inte alls sugen på de med tanke på att regnet hänger i luften. Shopping får de bli en annan dag helt enkelt, om jag inte beger mig in lite tidigare bara för att hinna med detta. Får se hur jag känner senare.

Sen vill jag säga stort Grattis till Världens bästa pappa som fyller år idag <3

Kärlek till er alla ♥

Dagens utseende:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0