Mår äckligt dåligt...

o så mår man äckligt dåligt igen....väntar på att min värdmamma o värdpappa ska komma hem o ta hand om Agnes så jag kan ta ännu en alvedon,krypa ner i sängen o sätta på en bra film!
Orkar verkligen inte göra någonting, har inte ens ork till att träna, äta eller deffa....Inget  bra, nu kommer jag ligga efter igen o antagligen gå upp de kilo jag tappat...För så fort jag är sjuk blir jag sådär ynklig o behöver någon som tar hand om mig o har jag inte de stoppar jag i mig massa godis som : hej jag tycker synd om mig själv...TYP!

Sen undrar jag varför jag alltid bli intresserad av de som inte är intresserade av  mig på de där särskilda sättet ni vet....
Jag antar väl att de e för jag är så förbannat trött på singellivet o vill att något ska hända...Behöver kärlek helt enkelt! och du är sådär förbannat perfekt, precis de jag egentligen letar efter....
Dags att stryka det sista, borsta tänderna o tycka synd om sig själv....
Hoppas er Tisdag blir bättre, O Grattis alla studenter på Stagg idag!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0