Powerwalk o Styrka!

Klockan är halv nio o jag kom nyss hem från kvällens 30 minuters powewalk, va riktigt skönt med lite frisk luft efter allt tråkigt regn som varit här idag. Där hemma har jag hört att ni har riktiga sommarvärmen, vill ha de här med för att kunna jobba lite på färgen men ska inte klaga har rätt bra med färg redan ändå.
Hur som helst... Ska snart köra dagens 3dje o sista styrkepass innan jag går o lägger mig. Sömn är viktigt när man deffa och nu går jag ju upp en timme tidigare jämnfört med vanligt så då blir de läggdags en timme tidigare så jag får mina timmar jag behöver!

Har inget mer vettigt att bjuda på idag, så Godnatt!
Kärlek ♥

Dagen outfit, och facelook...Som sagt bara att vänja er...Här borta går jag utan smink för att jobba på färgen i ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0