Skit väder...

Sådär då har man rensat 3dje rabatten o 2 återstår. Tar båda imorgon om det är fint väder,för då kan jag som sagt jobba på färgen samtidigt!
Vädret är fortfarande skit trist, hemma har ni fort. kanon har jag hört. Jävla skit land jag e i :P..Va bra väder i helgen men i veckorna är det trist nästan hela tiden, hoppas att vädret håller i sig i Sverige till helgen då jag kommer på besök.Dock inte hem till Kalmar men till Skövde...Hur som helst är de gutt att få komma hem till Sverige ett par dagar!

Har precis gjort mig iordning nu o sitter o smaskar på lite frukt(deffar ju som sagt), ska snart bege mig bort till bussen och in till Oslo som jag nämnde i tidigare inlägg. Ska bli trevligt och det ska bli gott med dagens första kaffe, känner hur beroende jag är, men försöker bli av med det så kaffe drickandet minskar!
Dags att mangla duken!

Kärlek ♥

Look for today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0