Tillbaka blick sommaren 2010!

Började med Balen var på både Stagneliusskolan och min egna Jenny nyströmsskolan!
'

Sen var det dags för studenten! 11 Juni!







Veckan efter blev det Berlin resa då pappa fyllde 50!







Sen fyllde jag helt plötsligt år mitt i allt!



o så blev de midsommar bara ett par dagar efteråt med ett härligt gäng!


Sen i övrigt blev de givetvis strandhäng o festande rix fm m.m..




Och sen var jag sådär äckligt lyckligt käär också, o även att det inte höll är än idag Anton en av mina bästa vänner=)




Hoppas på en lika grym sommar i år, dock med mindre festande o mindre Kalmar  men mer Norge och mer erfarenhet jag kommer bära med mig resten av livet! o Massor av nya vänner <3

Kommentarer
Postat av: tessan

så man såg ut.. haha ;)

2011-06-09 @ 21:07:33
URL: http://tessansrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0