@ Train..

@ Train så att säga. Har nu bytt plats o befinner mig på ett tåg istället för bussen. På något sätt så känns de mycket mer bekvämare att åka bussen då den låter mycket mindre, hela jävla tåget ekar ju så man dööör!
Men överlever nog 3 timmar till, speciellt nu när jag kan sitta vid datorn hela vägen eftersom det finns eluttag, Wihu!
Var framme i Göteborg vid 5 tiden nästan exakt så hade lite extra tid över o då passade jag på att springa in på Hotel Eggers( min gamla apu ställe) o hälsa på, vilket verkade uppskattas en hel del! Trevligt vart det iaf, stod där o snackade ett tag med Katarina, de va hon som jobbade kvällen i repan..

Nu sitter jag bara o väntar på att jag ska få komma hem , krama om mina föräldrar o imorgon vakna upp o verkligen känna hur det känns att fylla 20, få paket o sådana grejer, Gillas!
O jag saknar Simone galet mycket, hon kommer bli ihjäl kramad imorgon, de är en sak jag vill lova! Världens bästa vän helt klart. Och Linus räkna med att jag lär krama dig minst lika hårt. Så akta er! xD

Lovade ju en bild, så här kommer en som jag tog under bussfärden!
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0