Trevliga Norrmän Som Gratulerar med dagen!

Sådär ja, då har man både hunnit med att jobba och ta en rejäl powenap. Riktigt skönt må jag säga och genom att piggna till tog jag en kopp med kaffe.
Snart dags för lunch som i mitt fall blir middag, för er som inte vet håller jag på att deffa för att få fram musklerna och bort med massa onödigt underhudsfett som bidrar till ett par kilo lättare , vilket i mitt fall inte gör något.
Men först blir de strykning som står på schemat en powerwalk får jag klämma in efter maten samt dagens andra styrkepass.

O måste säga , vad roligt att alla norrmän är så extremt trevliga o gratulerar med dagen ,har träffat på 4 st idag o alla har sagt : åh du är ju från Svergie, då får jag gratuler med dagen,  Som sagt deras nationalfirande är ju enormt om man jämför med vårat, vi får inte ens sjunga nationalsången o älska vårat land för då är vi rasister...Suck..
Norge är ett helt klart mycket bättre land än Sverige när det gäller nationaldagen!
Men Grattis Sverige!


Norges nationaldag, Såhär ska en nationaldag firas helt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0