Virkat <3

Söndagen har gått galet snabbt, började med att jag åt frukost tillsammans med mamma och pappa innan vi plockade iordning de sista och packade in allt de dom skulle ha med sig hem av mina grejer i bilen.
Vid 11 begav dom sig hemmåt och sitter antagligen  fortfarande i en bil påväg mot Kalmar , det tar som sagt 8 timmar att åka dit.
Hur som helst... När jag sagt hejdå o lite så gick jag upp vattnade alla blommor, matade fisken och strök världens största hög med kläder,la allt där det skulle vara  och ja,  det tog sin lilla tid så att säga. Var klar runt halv 4 med allt....
Sitter nu o väntar på att Agnes o Jens ska komma hem för att höra hur dom har haft de i Italien , annars händer inte sådär jätte mycket..Kvällen bjuder på Bigbrother final o träning!

Dagens somriga outfit: Virkat,bara ben, hatt o kilklacksskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0