20 grader, helt galet!

De är helt galet att de är 20 grader ute, de känns ju för tusan som sommar!
Har inte slängt ut ett blogginlägg tidigare eftersom jag har jobbat + att jag hellre  spenderade dom timmarna utomhus medans tvätten låg i maskinen. Så har jobbat på brännan i 2 timmar idag, de va riktigt skönt att bra kunna sitta i linne o leggins o njuta av en god kaffe latte, kan ju tillägga att jag körde ett hårt styrkepass ute i solen också. Får fortsätta med det imorgon igen om de nu är fint väder. Visst har jag ett härligt jobb;)? jag kan göra precis hur jag vill när jag vill bara det är klart innan familjen kommer hem!! Underbart kallas det!!!
Annars .... Ska snart styka alla kläder jag tvättat , väntar bara på att strykjärnet ska bli varmt, så passade på att slänga in ett inlägg här sålänge. Sen blir de nog en promenad ner till arkebrygge bara för att vara ute så mycket som möjligt o njuta utav vädret, man vet ju aldrig de kanske börjar snö:a imon igen;)? vilket jag inte hoppas med tanke på att all snö håller på att försvinna här! L.y.c.k.a!
Ne nu ska jag sluta skryta o göra lite nytta :).

hoppas ni har lika varmt o skönt hemma i Sverige!, vi hörs i eftermiddag/ikväll!
///S

Vissa har de bra, andra har de bättre:;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0