5 timmars städning!

Jag har hållt igång i 5 timmar helt galet! Men huset är stort därför tar det sin lilla tid att städa, och jag bara älskar känslan av när jag precis är färdig för då känner jag mig såå duktig så att jag t.om förtjänar en kaffe ute i solen! Det sämsta med allt är att de började komma massa moln nu, innan  va det klarblå himmel men när jag precis satt mig började moln att komma, hm....elakt!
Annars, händer inte mycket håller på att tvätta lite nu medans jag tar det lungt. Väntar även på att Privatchaffisen ska komma hit med alla matvaror han varit o handlat så ska jag packa upp dom och in med dom i kyl/frys/skafferi m.m . Det är väl ungefär de jag har kvar att göra arbetsväg idag , sen är jag klar för dagen!
Ikväll blir de matlagning o mys hemma hos Sandra med henne o Yosefine, vi ska laga det så kallade "fylld franska" , blir nog en super trevligt!
Är ledig resten av helgen också så imorgon är en tripp till Ikea planerad med Yosefine och på Söndag blir det nog att träffa Emelie en stund, men inget säkert där än, vi får se..Men jag tror att helgen kommer bli toppen!
Har nog inget mer vettigt att skriva förutom att jag har bestämmt mig för 2 tatueringar att välja mellan nu, och dom de står mellan idag är:
Nr 1. Keep smiling because life´s beautiful and there´s so much to smile about

Nr.2   Every story has an end. but in mine, every ending is just a new beginning

Kram//S
Såhär förvirrad ser jag nog ut när jag städar, gör 1000 saker samtidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0