Au pair in Norway!

Första inlägget härifrån Norge, Jag kan meddela att jag har det bra, alla är jätte snälla och jag har fått schema över vad jag ska göra när och hur.
Allt ser bra ut, saknar er där hemma sjukt mycket särkskilt mycket er speciella personer som betyder allt för mig. Deet är skit jobbigt att vaa iväg men får förhoppningsvis lite ledigt o åka hem. Och vad jag tror bli jag kvar här fram till sommaren, så blir nog inte så lång tid jag hade förväntat mig, men ett par månader låter toppen :)

Började min första jobbdag idag. Gick upp klockan 7 o började med att laga matbox medan A åt frukost" de är en lunchlåda som dom har med sig till skolan då dem inte äter lagad mat här mitt på dagen" Sen så borstade A tänderna medans jag borstade håret o  satte upp håret lite fint på henne, efter de va de dags att börja klä på sig ytterkläderna då hon skulle åka till skolan klockan 7:30, så nu har jag fixat o plockat iordning lite, slängt i lite tvätt och har de rätt lungt fram till klockan 4.
Som ni hör har jag det riktigt bra, Familjen är underbart snäll och får mig att trivas kanon...Men samtidigt gör de ont i hjärtat att behöva vara så långt från alla mina nära o kära och de gör extra ont när jag tänker på en viss person :/ Men jag tackar för allt stöd från er där hemma <3

Bjuder på lite bilder så ni får se hur jag bor :)

Här är min lägenhet!


FRÄSCHT! (Kök o matbord)

Tvhörna, o matbord! Sen ser ni även liten bit av sovrummet in i de andra rummet

Fräscht badrum :) (Duschen är på andra sidan!) SAMT TVÄTTMASKIN


Kommentarer
Postat av: IDA JONSSON

Gud vad fint, hoppas du trivs och allt är bra. Ha de bra puss

2011-03-08 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0