Bra nyheter och en vår outfit!

Och dåå uppdaterar jag ännu en gång, blir sista inlägget för ikväll.
Har bra nyheter att dela med mig av och de är att jag nu ikväll fick reda på att jag är ledig under påsken eller rättare sagt 16-24 April, så då kommer jag hem till Kalmar på besök i hela 8 dagar vilket jag ser fram emot sjukt mycket för de finns en hel del människor där hemma som jag saknar!
Så tänkte passa på att fira min kära mor som fyller år 3 dagar efter jag åkt tillbaka så ska köpa henne något riktigt fint hade jag tänkt, Något som slår den underbara julklappen hon o pappa fick i julklapp EN ESPRESSOMASKIN, hm..vad ska jagh hitta på nu tro?? ;)
De håller jag hemligt!!!! Men något från Norge ska de bli iaf!!!
Så jag kan säga att denna dagen som började sämst blir bara bättre och bättre, och den kommer avslutas lika bra som alla andra kvällar, Vilket bara jag vet vad jag menar med det!

Ska skypa med älskade Sanna vid 9 sen , men först Halv åtta hos mig(OBS de har visst redan börjat) sedan Sveriges mästerkock efter de!
ha en bra kväll, Saknar er //S

Dagens vår outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0