CC vest och Stora Planer!

Då har jag precis kommit hem efter spenderat eftermiddagen på CC med Yosefine.
Hittade massa fina grejer, men kände dock att jag behöver hålla i pengarna lite tills jag får min första lön härifrån. Hade en plan att köpa en .... idag men dom var tyvärr slut så blir att köpa den 25 mars istället då dom kommer in igen!
Gud vad folk kommer bli avundsjuka , och gud vad jag kommer tycka det är roligt... Men jag känner att jag måste få unna mig något.
Hur som helst...
Ikväll blir de lite matlagning ska nog göra någon tacos grej, men det är så fruktansvärt tråkigt att laga mat till sig själv bara men men de får bli så helt enkelt. Imon är det Söndag och då kommer familjen tillbaka igen, men innan dess ska jag in till stan och fika med Emilia och Yosefine ska nog också hänga på, de kommer bli kanon trevligt:) Som sagt har jag en händelserik helg och det är skönt som fan!

Jag har bra nyheter till er där hemma också, Jag har bokat hemresa den 15 April kl.09:35 och är då framme i kalmar ca. 20:00 , DÅ förväntar jag mig välkoms plakat med fina texter och massvis med folk;), Skämt o sido men nu vet ni när jag kommer iaf!

Ha de //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0