De Ensamma stunderna...

Uscha, nu är klockan 8 och jag har fått ledigt tills imon bitti igen.
Som jag nämnt tidigare känns allt toppen förutom att jag just nu sitter nere i min  lägenhet o inser hur ensamt jag har de, att jag inte har tryggheten här hos mina vänner eller min familj. Dock vet jag hur mycket dom stöttar mig där hemifrån, men just nu hjälper inte de. Och jag vet att ibland kommer man ha mer hemlängtan än andra stunder men de är så att jag saknar tryggheten att ha någon:
- Jag kan  lita på
- Kan prata med
- Kan gå till om jag mår dåligt
- Kan ringa såfort jag vill ut på stan
Här har jag liksom ingen förutom jobb, men imorgon om jag får lite tid över ska jag gå till köpcentret här i Lysaker, men har mycket att göra imorgon så får se vad jag hinner.
Imon eftermiddag/kväll är de nämligen Pannkaks(kalas) o då ska jag laga pannkakor till A och hennes 6 vänner samt hjälpa dessa unga töser med läxläsning. Så vi får se hur länge jag måste jobba imorgon.

Så nu har jag lämnat en lite lägensrapport  o sitter och väntar på att charterfeber ska börja på 3:an samt att V ska komma hem och logga in på msn/skype. För er som undrar vad jag nu pratar om så snackar jag om en pojk hemma i lilla Kalmar som jag blivit så fruktansvärt typ kär i, vi har inte hunnit träffas så mycket eftersom jag åkte nästan med en gång precis när vi lärde känna varandra men vi har givetvis snackat varje dag t o han stöttar mig som fan där hemifrån vilket känns underbart <3 men de gör ont i hjärtat för jag har gått o blivit kär o att inte kunna satsa på personen jag känner något för gör ont fruktansvärt ont:(
Menar tänk er själva ni har träffat någon som ni känner är så fruktansvärt rätt o sen får ni inte träffa honom på evigheter och verkligen se om de kan bli något, men jag hoppas att få chansen när jag kommer hem igen!

Come out of my dream, come into my arms,
For I'm so in love with you <3


Come out of my dream, come into my arms,
For I'm so in love with you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0