Dream!

Har som sagt varit dålig på att blogga idag så tänkte skriva ett litet kort inlägg innan jag sover.
Kvällen har i stort sett gått åt till att tvätta, som jag nämnde i tidigare inlägg har var familjen bortrest i helgen så blev dubbelt så mycket tvätt tills idag.
Men känns skönt att alla maskiner är körda nu, har bara 2 korta kvar på 40 min så tänkte köra dom imorgon bitti så jag kan åka till Yosefine så tidigt som möjligt! Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute och sola medans vi fikar och snackar massa gojjs! Känner på mig att morgondagen kommer bli en bra dag.
Annars har jag bara suttit vaken, och måste sitta vaken en stund till, tills någon av mina värdföräldrar kommer hem, för jag är barnvakt sålänge medans dom är borta på annat.
Rätt lättförtjänta pengar må jag säga, bara sitta framför datorn o se till att hon sover. Jag älskar mitt jobb! Men som jag sa jag har ju faktiskt tvättat under tiden så har varit lite flitig! *Applåd*

Så sitter o trycker i mig lite finncrisp med phiadelfia ost på, gud vad de är gott med Phiadelfia! Galet jag måste nog sluta äta annars trycker jag väll i mig hela paketet snart, INTE BRA!

Men som sagt hoppas ni sover gott, Det ska jag göra!
Kärlek//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0