Fin Soluppgång, Nu snö??? Hm......Vad hände med våren?!?

Torsdag redan, Veckan går snabbt. Imorgon är de exakt 2 veckor till jag åker hem och hälsar på, hu o hej vad underbart det ska bli saknar så många där hemma särskilt Mamma,Pappa,Bror, Brosans flickvän Carrom Simone o min underbara släkt de e dem jag saknar lite sådär extra mycket. Saknar er andra också sjukt mycket men dessa jag räknade upp är dom där speciella som betyder väldigt mycket o alltid funnits med mig, hade aldrig klarat att vara här utan deras underbara stöd <3
Annars, har nyss städat nedervåningen, huvudingången och tvättstugan och nu håller jag på tvätta, väntar på att allt ska torka så ska jag ge mig på att stryka dessa kläder sen. Så under tiden äter jag frukost, tränar och ska snart hoppa in i duschen för att sedan bege mig bort till affären och veckohandla, ska handla sista gången innan jag åker hem idag, känns onödigt att ha massa matvaraor i kylen som mjölk,juice o yoggi o sånt som lätt blir förgammalt om de bara står samt sallad, så ska bara handla på mig ytterst lite men  ändå så jag klarar mig de sista 2 veckorna.

I eftermiddag blir de mest dö tid, har inte något särskilt att göra. A ska till en kompis efter skolan så hon kommer inte hem förrens 7 ikväll och då ska jag sitta barnvakt mellan 19-23 så då har jag lite att göra, som plocka ur diskmaskinen, diska upp disk, småplock och kaffechill. Tror kvällen blir trevlig.
Fick reda på att jag ska sitta barnvakt imon kväll också så blir inget fredags chill här inte, men på Lördag o Söndag om de är så varmt som de är lovat har jag o Yosefine bestämt att vi ska umgås och vara ute i de fina vädret!
Tror slutet av veckan och helgen kommer bli bra.

Nee nu måste jag hoppa in i duschen//S

Bjuder på en bild från morgonens soluppgång när jag va ute o hämtade tidningen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0