Fröken Barnvakt!

Har de senaste timmarna handlat, ätit, manglat en duk, tagit en powernap o styrketränat.
Till middag blev de samma som igår, Currypasta med kyckling, lagade en stor portion igår bara för att kunna frysa in och ha de dagar jag känner att jag inte orkar ställa mig och laga mat. Smart tänkt där ja!
Blev en russinmacka o ett glas vatten till de också, så är väldigt mätt o belåten nu.
Orkade även bege mig ut i snön och handla, fick med mig 2 fulla kassar av nyttigheter, bara nyttigheter faktiskt inte en ända onyttig liten sak. Blev till o med att testa Skummad mjölk, vilket är en special mjölk dom har här i norge o den e inte skummad utan den e bara mer näringsrik och mindre onyttigheter i den.
Så är nöjd med dagens handling och ännu mer nöjd att jag lyckades hålla mig under 500:-......

När jag kom hem från handlingen blev de en powernap i 30 min sen va det dags att sätta igång med styrkepasset, eftersom de snöar skippade jag dagens Joggingtur men va som ett träningspass att gå med 2 tunga kassar i alla bakar o den väg som är till affären + att jag körde det vanliga styrke/kondition/förbränningspasset på  30 min, så blev även idag 1 timmes träning, mycket nöjd med det.
Godissuget har även börjat försvinna lite grann, vilket gör mig glad, eftersom jag slarvat med att låta bli att äta godis i veckan tänkte jag ge mig själv straffet att inte få äta Fredag o Lördag, Håll tummarna att jag lyckas!!
Nu är det dags att sitta vara Fröken barnvakt till klockan 23!

Ha en supert bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0