GI-Metoden & Bikini Workout!

Gott! Åt nyss Kroketter , kyckling vitlökssås. Jag är nog ändå rätt duktig på att laga mat, dock va detta kanske inte sådär jätte svårt. Men vi låter mig tro att jag e skit bra...
Satt o kollade runt lite på internet, jag har ju funderat på att börja äta mer hälsosamt så kroppen mår bra, alltså INTE med syftet att gå ner i vikt utan mer att må bra o känna att man orkar mer. 
GI-metoden verkar rätt lockande då jag kände att många goda recept passade mina smaklökar. Sen känner jag även att kroppen får ta massa stryk nu när jag bara äter o äter men inte går o gymmar, visst jag kör Styrke/ Fyspass samt Powerwalk o joggingrundor 2 ggr i veckan men känner att jag behöver något mer effektivt så jag gick in på en hemsida o beställde hem Bikini workout Dvd:n så nu ska de börja tränas på riktigt!

Liten beskrivning på vad Bikini Workout gör o är bra för:
Ta del av en inspirerande ny workout av Millie Dobie, en av Englands ledande personliga tränare med över 10 års erfarenhet. Millie är högt respekterad och har tränat många stjärnor. 

Denna DVD innehåller en workout för hela kroppen. Utformad för att öka konditionen, bränna fett, och forma kroppen. Passar perfekt för att snabbt komma i form till speciella tillfällen som bröllop, semester eller inför sommaren. 
Millie kombinerar Aerobic, som bränner fett, bygger muskler samt ökar ämnesomsättningen och Pilates, som förbättrar smidighet och hållning genom uppbyggnad av framförallt bålen.

Passet är skapat för dig som vill gå ner i vikt, förbättra konditionen och få en bättre självkänsla som resulterar till en smalare, fastare och mer strålande du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0