I´m back!

Hann inte skriva idag innan  jag åkte för bestämmde mig för att ta en sjukt lång sovmorgon, så sov ända till 11 tiden idag, de va skönt som fan och välbehövligt!
Har hur som helst tillbringat min dag inne i Oslo med Yosefine och Emilia, vi var och fikade på United Bakeries , Dom hade kjempe goda kanelbullar o hur god latte som helst, så var ett mycket bra val av fik må jag säga.
Har även planerat inför nästa helg nu också, känns bra=)

Och måste bara tillägga, Tack Yosefine för att du finns du är så bäst=)<3

Nu måste jag plocka iordning lite, familjen kommer snart hem , dom har varit ute o rest!
Bjuder på två bilder nere ifrån Arke Brygge! Mer bilder finner ni på facebook o albumet, Norway,TimeToHaveFun





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0