Långpromenad i ett soligt Lysaker!

Jahaja då kom jag precis in från en 2 timmars lång promenad här i Lysaker, Fick även ett par ärenden uträttade på vägen. Började med banken, vilket inte gick sådär jätte bra.. Jag skulle tydligen ha ett Norskt personnummer om jag bodde här, o de har ingen infomerat mig om innan. Så nu måste jag vänta typ 1 ½ månad för att få ett så kallad D-Nummer och när jag fått de först då kan jag skaffa mig ett norskt bankonto. JOBBIGT!
Gick vidare mot CC ( det är ett stort köpcenter här i Lysaker), sprang lite i affärer, hittade massa grejer jag ville ha men hade redan från första början lovat mig själv att inte handla något idag, så då gjorde jag inte de heller.
De ända jag köpte va ett norskt kontantkort, men när jag väl skulle registrera de på hemsidan visar de sig att jag måste ha ett norskt personnummer där också för att de ska funka...SKJUT MIG! jävla personnummer-.-
Vet inte redigt när jag kommer få igång det men snart förhoppningsvis!!!, och då ska jag ge er alla mitt norska nummer, de lovar jag.

Tog även lite fina kort ute idag, lägger upp dom på Fb sen, lär dyka upp lite här också, vi får se!
Ha en fortsatt bra dag//S

Jag innan jag begav mig ut i soliga Lysaker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0