Pizza,Godis & Heartbreak Hotel!

Kom just hem efter att ha spenderat kvällen hos Sandra med Yosefine o Ebba!
Vi blev bjudna på Pizza, den va hembakt och hur god som hels, Tackar så mycket för det.
Gick ner o satte oss vid tv:n när magen var mätt och kollade om de fanns någon rolig film som gick på tv:n och fick syn på att Heartbreak hotel gick på Canal +, så blev att små kolla den medans vi satt och snackade om allt möjligt, helt klart en super mysig och trevlig kväll, tack tjejer!

Annars, förstår jag inte själv hur jag kan sitta o gråta över dig, en person jag träffat en gång men känns som jag känt hela livet. Ska jag vara helt ärlig orkar jag inte lägga mer energi på att fälla massa tårar för dig, du vet vad jag tycker om dig, nu är resten upp till dig=)
Ska hur som helst snart gå o lägga mig, börjar bli trött på riktigt.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0