Sommartider HejHej Sommartider!

Då har man ställt om klockan inatt till Sommartid, bra för nu kommer de vara ljusare på kvällarna och de tycker vi om, då känns det som sommar!
Hade gärna velat spendera min sommar i Kalmar då Kalmar är en sjukt fantastisk sommarstad, men men nu är det som de är och jag har valt detta själv. Får väl förhoppningsvis ledigt lite under sommarperioden annars blir jag ledsen.
Annars, tog en rejäl lång sovmorgon till halv 1 idag, de var välbehövligt!, så ska snart laga mig lite frukost och vädret är molnigt idag, de suger för då kan jag inte ens sola-.-, För som ni vet allt är stängt på Söndagar så finns absolut ingenting att göra. SÖNDAGAR SUGER! haha .
Ska trycka i mig lite frukost sen blir de en Powerwalk!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0