Tisdag, Fram med Vår-outfiten!

Halv 6, har inte gjort mycket vettigt idag.
Funderar på att snart bege mig ut på kvälls joggingtur innan jag kör kvällens styrkepass. Men får vänta en timme då jag precis ätit middag, mådde skit illa igår då jag sprang direkt efter jag ätit, inte så smart kanske.
Annars, idag har fick jag sovmorgon då A sov hos en kompis inatt, va rätt skönt att få sova ut sådär en dag mitt i veckan. Så ställde klockan på 10, körde träningspass styrka och åt frukost. Sen va det dags för strykning av kläder samt mangling av lakan, jag kan säga som så att jag HATAR att göra de, då de alltid blir skrynkligt eller fula veck hur man än gör..Suck, vilket I-Landsproblem.
Va klar runt halv 1, då gick jag ut o solade i 1 timme, va så pass fintväder ett tag så passade på och tur va väll de för sen kom molnen igen o solen har knappt varit framme sen dess.

Fick ett sms runt 3 tiden av min värdmamma hon undrade om jag kunde laga maten så den e klar till halv 5 och givetvis kunde jag de, bara roligt att stå o i köket tycker jag, Så blev till att laga Pannkakor, Mexikansk Tomatsoppa och Baguetter. Dom sitter och äter nu så vi får hoppas dom gillar att!
Själv lagade jag mig en Grönsakssallad med Fullkornsbröd, Blev riktigt gott det med ska jag säga er.. Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar sen beger jag mig utåt.

Bjude på dagens våriga outfit!

Dagens FACELOOK!

Dagens Outfit!





Kommentarer
Postat av: Johan Nilsson

Vad har vi sagt om det där med Dagens Outfit Stina? ;)

2011-03-29 @ 19:20:03
Postat av: Stina Svarar:

Opppssii doooppssii jag glömde(A)

2011-03-29 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0