Tvätt,Tvätt och Tvätt!

Har bara 4 maskiner att köra idag. Den första ligger redan i maskinen, så de känns gutt!
Visst ska jag stryka vissa av kläderna också men de går snabbt, de jobbiga är bara Manglingen , fattar knappt hur man ska lyckas utan att lakanet blir fult-.- , men men de är väl bara att försöka sig på att ett par ggr.
Hur som helst, Nu sitter jag iaf o äter frukost de blev energimusli ,en halv macka o ett glas jucie..Väldigt gott må jag säga.
När jag tvättat alla maskiner och väntar på att de ska torka, dvs runt 12 tiden ska jag bege mig ut på en lång powerwalk, de ser nämligen ut att bli lika fint väder idag igen och solsken tackar vi aldrig nej till!
Men som sagt först dags att göra lite nytta ska bara få i mig frukosten först!

Förresten för er som undrar A är äntligen frisk :)
Kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0