Äntligen över!

Äntligen är det borta, suget efter godis/kakor m.m känns grymt bra ska jag tala om. Ni anar inte vad jag kämpat,vad sur jag vart o vilken ångest jag hade såfort jag stoppade i mig minsta lilla. Men äntligen kan jag sitta här o vara stolt över mig själv att jag faktiskt lyckas. Sen när jag bodde hemma gick jag ju ut rätt ofta så blev en hel del alkoholförtäring Onsdagar, Fredagar o Lördagar och nu när jag bor här har jag bestämt att jag inte ska festa något, för er som inte vet det vid de här laget så är alkohol värsta Kaloriebomben!
Fast iofs så lär jag ta igen allt det i sommar när jag har semester för Simone o jag kommer ha en hel galen sommar med galet mycket utgångar m.m xD
Nog talat om vikt.......

Sitter här typ spyfärdig, va nyss ute på 20 min powerwalk och efter det körde jag ett hårt styrkepass så nu är jag helt slut, har även hunnit med att duscha o äta middag. Idag orkade jag verkligen inte ställa mig o laga mat så tog lite rester jag hade i frysen blev kyckling/pasta med stekt squash till, Underbart gott ska jag tala om för er!
Nu väntar jag bara på att familjen ska komma hem, så blir det nog lite hjälp med matlagning till dem innan jag tar kväller, dock ska jag sitta barnvakt i typ 1 timme ikväll för föräldrarna ska på föräldrar möte men då får jag besök av Yosefine=)
Bra Onsdag helt enkelt!

Kärlek♥

Dagens outfit och dagens middag (tips)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0