Årets första grillade!

Ber om ursäkt att bloggen har fått lida denna lördag.
Men har verkligen haft fullt upp. Åkte in till oslo vid 11 tiden o spenderade ett par timmar där på lunch o shopping tillsammans med Yosefine o Maria o givetvis shoppade jag också, den underbara klänningen i förra inlägget fick följa med hem i kassen!
Vid 3 tiden åkte jag o Yosefine direkt hem till Lysaker,först blev de handla mat till kvällens grillning innan vi begav oss vidare hem till mig där vi tog de lungt o chillade den första 1 ½ timmen med Bigbrother o massa prat!
Satte igång grillen vid halv 6 tiden o det var Yosefine som fick agera grillmästare då jag är lika paranoid som vanligt o tror att allt ska börja brinna:P haha. Själv skötte jag salladen, Pommesen o Bea-såsen o det blev utmärkt gott.
Nu ikväll har vi kollat på Kvällen är din o ngn film som jag inte minns vad den hette men som va grymt bra. Givetvis blev de lite godis också det är ju trots allt LÖRDAG!

Ne nu är det dags att krypa ner, klockan är ställd på 09.00 för imorgon ska vi hem till Yosefine o agera barnvakt åt ungarna samt baka scones till frukost, Bra söndag!!

Dagens middag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0