Det där med hårfärger...

Godmorgon folket! Sol här i Norge idag, önskar att jag shoppade den där hatten trots allt, suck...Sitter o funderar på hur jag ska färga håret, vill inte ha det för ljust o inte för mörkt någonstans där mittemellan typ Kenzas hårfärg eller något liknande, vet att det inte kommer bli så bra resultat o att gå till frisören i Norge är hur galet dyrt som helst så man vill ju helst ha ett bra reslutat. Och sen vill jag inte riskera att det blir helt fel nu när jag ska på bal om bara några veckor också, så måste fundera riktigt ordentligt först! Ska förbi frisören o prata någon dag också..kanske hinner i eftermiddag, vi får se!
Hur som helst...
Har spenderat förmiddagen åt lite städning, byta sängkläder o handdukar, disk och vattna blommor. Allt är klart utom tvätten, har 4 maskiner kvar som ska köras och sen ska lakanen också manglas men det får jag se om jag gör idag eller imorgon. Körde nyss dagens första styrkepass ska snart hoppa ner i poolen o simma ett par längder o efter det blir det dusch, ut på en powerwalk o handla mat. 
En fullspäckad Måndag men ikväll är jag ledig, skönt!
Får se om vädret håller i sig när jag e klar med allt detta isf blir det spendera lite tid för att jobba på brännan, solen har ju som sagt inte skinit här på jätte länge...

Här kommer bilder på den hårfärg jag tänkt mig, Någon av dem eller en blandning....Sjukt snygg nu till sommaren med lite ljusare hår..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0